fredag 6 november 2009

Uppdatering 2.

Jajemensan, här har dett hänt grejer sedan mitt förra inlägg för 40 minuter sedan. Mattorna skakade, dammsugarn har flugit över fiskbensparketten och halva lyan är våttorkad. Har dessutom hunnit konstatera att Rabih suger lika fett som dammsugarn, Mariette gjorde sitt bästa framträdande hittills och Reza just nu sjunger så att jag verkligen får gåshud!

Så dålig är inte bruden på att städa ändå... Ännu bättre är jag på att blogga en fredag kväll när alla andra är ute och roar sig.

2 kommentarer:

  1. Jenny, din kusin i plattelandet6 november 2009 kl. 21:50

    Vad duktig du ar! Du stadar sa mattorna skakar. [Jag laste 2:a meningen forst utan att mentalt satta in det lilla Mattorna (ar) skakade; fick darfor den inre bilden att mattorna skakade (t ex av radsla - eller skratt? Delete as appropriate!) medan dammsugarn flog over fiskbensparketten... Felet lag val i att jag da annu inte hunnit lasa din lilla lista i inlagget innan, dar det klart och tydligt star att det var DU som skulle skaka namnda mattor.]

    Du ar uppenbarligen inte den enda som inte ar ute och roar sig denna fredagkvall. Mina vanner var inte kvar pa samma pub som de gick till for ett antal timmar sen, da undertecknad duktigt gick och tranade istallet. Nu nar jag ar klar & torstig vet jg inte vart de blivit av... Alltsa sitter jag och laser bloggar. Vad bra att din var farskuppdaterad!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, kusin Jenny! En vän i etern! Eller en kusin på internet kanske! Su skriver så roligt och fint. Kan du inte skaffa en egen blogg. Den skulle jag lusläsa! Har du känt dig som din egna våta dröm än?

    Pussar och kramar från mig!

    SvaraRadera