måndag 2 november 2009

And the winner is...



Måste berätta om det extraordinära som hände idag på Body Pumpen vid Södra Station som jag är mäkta stolt att jag pallrade mig iväg till efter frukost... Förutom instruktören var där en PT, en personlig tränare, som gick runt under passet och kollade att vi utförde övningarna tekniskt korrekt. Jag är livrädd för personliga tränare! Jag vet inte varför. Men egentligen tror jag att det var väldigt bra att han gick omkring för jag pushade mig lite extra och var noggrannare än någonsin att göra rätt. Det verkade ge resultat för han rättade mig inte en enda gång...

När klassen var slut och vi just skulle börja plocka ihop våra tyngder och mattor och brädor säger instruktören:

-Och nu ska vi dra en av lapparna för er som är här och se vem som har vunnit en egen Pt-timme med Challe här!

Jag visste det innan hon sa det. Det var kanske 35 pers därinne men jag visste att mitt namn skulle ropas ut. Det gjorde det också.

Så nu ska jag få en gratis PT-timme på torsdag. Jag är ganska nervös men egentligen är det väl skitbra. Han kanske revolutionerar hela min träning... Eller inte. Men jag vann en tävling iaf. Det är nog första gången någonsin...

6 kommentarer:

  1. Sjukt när man bara vet eller rättare sagt känner på sig att nu är det jag som vunnit! Grattis hoppas det går bra och att du lär dig lite nya och bra övningar, kram/Keba

    ps. hoppas inte den här Pt påminner allt för mycket om den som var med i För-kvällm då kan det gå illa för honom =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det får vi VERLKIGEN hoppas Keba... Isf sparkar jag ner honom med mina okvinnliga lårmuskler :)

    SvaraRadera
  3. sv: hahah jaså det tycker du inte? näe, jag funderar ju på att klippa kort hår, men att färga blondt kommer knappast hända!
    kram från norpan!

    SvaraRadera
  4. men... jag fattar inte. var det för att du var kass?

    SvaraRadera
  5. Hahaha, nä Malin! Jag är ALDRIG kass vet du väl?! Jag är BÄST! Nämen skämt åsido så hade de en tävling bara sådär som alla som var på klassen hade chans att vinna... och jag vann :)

    SvaraRadera