måndag 2 november 2009

Att lura sig själv

Önskar att prestation och "att lyckas" inte var så himla viktigt för mig. Ibland kan jag koppla bort det men ibland är det jättejobbigt och jag känner mig misslyckad.

Idag har jag egentligen gjort massa bra saker. Ringt om jobb, tränat, vunnit tävling, lärt mig laga strömming och potatismos, promenerat, hämtat ut lillasysters linser osv. Men ändå kan jag bara tänka på allt jag inte gjort ochpå saker jag borde göra bättre. Tur då att det finns saker man kan ägna sig åt för att hindra hjärnan att tänka på dumma saker:
Nu ska vi äta detta och glo på film. Sista kvällen - på riktigt, med mitt hjärta. Då gäller det att mysa ordentligt!

2 kommentarer:

  1. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SÅ HIMLA GOTT!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Mitt hjärta. tack för att du hämtat ut mina linser! Och grattis till vinsten :)
    Och du är alldeles rysligt duktig jämt men det viktigaste är att du mår bra och har kul och är snäll mot dig själv också, o inte bara mot alla andra. Jag längtar efter dig ohyggligtttttttttt. Önskar du var här nu för att trösta som bara du kan. Jag har precis krossat världens finaste hjärta och jag är väldigt ledsen... Och Julia flyttar hem till sthlm på fredag. Så jag kommer vara väldigt väldigt ensam ett tag. Kanske har jag hittat nån ny roomie innan du kommer hit. Hur som helst är du den bästa systern man kan ha. Jag har planerat massa mys o skoj för oss! kärlekkärlekkärlek

    SvaraRadera