söndag 15 november 2009

Release me

Förkylningshelvetet vägrar släppa!


Inte för att jag gjort så mycket mer än sova med raggsockor för att den ska vilja skiljas från mig, men ändå. Det är dålig stil liksom.


Det är helg. Jag repar inte och är således ledig och up for adventure, men istället skrider jag omkring (jag har för stora tofflor så jag måste skrida för att inte tappa dem) i min lägenhet och försöker plocka upp det som ser stökigast ut inför att min gäst Malin ska komma. Hon kommer om typ tjugo minuter och jag hade gärna gjort stan med henne medan hon är här... Nu får jag vara som en välkomnande mamma istället när hon kommer hem från diverse roligheter.


Jag är iallafall väldigt glad att jag fått en tvättid nu på en söndag och för att min kompis Isa fått ett fint och roligt jobb som hon kommer vara fantastisk på.


Och gladast är jag för att jag har den bästa mannen i världen.

5 kommentarer:

  1. Var rädd om dig Josefin! Jag vet att du har viktiga saker inplanerade i början av veckan så jag hoppas verkligen att förkylningen ger med sig. Urtrist med alla dina förlorade bilder. Någon förbannelse vilar otvivelaktigt över Paris. (Har själv blivit av med en rulle bilder därifrån!Hrmpff! - även om det nu är tjugo år sen.) Det var i alla fall jättekul att se de fina bilderna som räddades till eftervärlden.

    Puss och kram och välkommen hem!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig. Du är den bästa i världen.

    / Rob the snob

    SvaraRadera
  3. Hejje! Vet du? Jag såg dig på värsta långt håll på centralen igår. Och så vinkade jag jättemycket, fast du såg inte fast alla andra såg . Så det var en tant som vinkade tillbaka! Tokigt! Fast ganska roligt!

    SvaraRadera
  4. Hej Josse!
    Har du funderat på att VERKLIGRN ta det lugnt ett tag? Inte gå på SATS så fort du känner dig lite piggare? Ja jag vet(av egen erfarenhet!!!) att det är varken kul eller lätt att göra men give it a try...
    Pussla på Nosla
    DaddyO

    SvaraRadera