tisdag 10 november 2009

Paris Paris vi älskar varann

Jag är hääär. Efter att ha försovit mig i TVÅ TIMMAR kom jag på planet med minsta möjliga marginal och hann till och med checka in mr benson. Tack igen mamma som väckte mig med ett sms!

Hann tyvärr bara äta ett äpple och inte fylla någon vattenflaska innan jag drog så flygresan var lite jobbig men jag lyssnade på Alex Schulmans helt fantastiska sommarprogram på iPoden. Ändrade helt uppfattning om den mannen. Hans kärleksförklaring till sin fru är bland det finaste och mest uppriktiga jag hört. Kärlek är det bästa som finns.

Nu är jag med Becks i hennes underbara lägenhet i Père Lachaise och sjunger och gosar. Vi har ätit god böngryta och druckit rödvin (det var det första jag köpte när jag kom hit) och ätit choklad med passionsfrukt till efterrätt. Nu tar vi igen oss lite innan vi ska ha middag här med tre kompisar ikväll. Till efterrätt har jag köpt bakelser av en snygg och snäll fransman (oroa dig inte Robert, han var inte hälften så fin som du) på bageriet nere på hörnan. Än så länge har jag klarat mig på min knaggliga franska och jag ska försöka prata så lite engelska som möjligt när jag är här.

Saknar min kamera mer än någonsin, det var ju när jag var här senast som den försvann. Och med den alla bilderna härifrån. Jävla skit.

1 kommentar:

  1. Åh, finingar vad jag önskar att jag var ni!!!!!

    Maman

    SvaraRadera