måndag 9 november 2009

Råg i ryggen - och i mun



Joråmensåatt... själv har man ju hunnit baka rågbröd till frulle. Tyvärr är jag ensammen igen då Rob åkte för en halvtimme sen. Får trösta mig med nybakt med massa smör och ost och morgon-tv. Imorgon ska jag till La France och lillasysteryster! Såhär fint skrev hon på sin blogg igår: "...SNART KOMMER MIN SYSTERRRRRRR MUAHAHAHAAAA!!!!då kommer ni alla önska att ni var vi, inte för att va taskig, men det kommer ni, ni kan få vara det i fantasin!"

Jag tror också det kommer vara så. Jag önskar nästan också att jag är vi imorgon. Tänk om jag inte fattar att det är vi som ÄR vi! Nu fattar jag iallafall att jag är jag, att jag är kär och gillar smörgåsar.

1 kommentar:

  1. Men herregud, ska du till Parre? åååå ha så jättejättekulkulkul!!!

    SvaraRadera