torsdag 5 november 2009

Grå, grå, grå är färgen på min hemstad

Men hur grå kan en stad bli? Nu snöar det dessutom! Inte riktig vit och vacker västerbottnisk snö utan blöt, fjösig och direktsmältande stockholmssnö.

Jag är iallafall uppe. Utan så mycket träningsvärk som jag var rädd för men också utan peppen att sätta mig på tunnelbanan om 40min och hålla i två streetklasser för att sen skynda hem till den där timmen med den läskiga PTn...

Ok. Positivt tänkande.... Imorgon får jag kramas igen, på tisdag är jag i Paris, snart är det jul och då får vi höra Carola och Hank von Helvetes duett... Undrar om Carola vill köra på nån Turbonegro spelning också...? Vore kul om hon körde I got erection.

1 kommentar:

  1. JAA, önskeduett: Turbonegro & Carola, det vore heeeelt underbart & jag skulle förevigt avguda Carola för resten av mitt liv!

    SvaraRadera