torsdag 19 november 2009

Lookie lookie no hands!

Promenad vid Årsta-viken är fortfarande ett bra sätt att börja dagen. Även om det ser ut som risvälling ute och himlen ser ut att ha fått vattnig gråstarr. Tyvärr har jag inte riktigt fattat detta den senaste veckan utan stannat hemma om mornarna och bara skruvat obekvämt på mig när jag tittat åt mina löpskor eller mitt underställ. Idag tvingade jag mig dock. No more Mr. Nice guy liksom. Det var bra.

Av nån konstig anledning har jag bestämt mig för att ge mig ut och leta julklappar nu. Kom på att om jag får jobb nu på fredag kanske jag får jobba heltid fram till jul och i december repar vi varje helg. Det betyder ingen ledig julklappsletar-tid. Det betyder att jag för första året någonsin kommer behöva planera alla mina julklappsinköp redan nu... Sweet Lord have mercy.

Detta kan sluta i katastrof. Detta kan sluta med att jag köper Joe Labero-biljetter till alla mina nära och kära. INGEN jag någonsin har träffat tycker om Joe Labero. Stackars mina nära och kära. Stackars Joe.

1 kommentar:

  1. Snälla Josefin, för allt i hela världen så vill jag inte se Joe labero, han är det värstaste jag vet! (förutom bryan adams då...)

    SvaraRadera