tisdag 24 november 2009

SJUK


I natt blev jag magsjuk. Magsjuk av alla hemskheter. Jag hatar verkligen att kräkas och har nästan aldrig gjort det av magsjuka men desto oftare av min outhärdliga mensvärk. Tror jag blev matförgiftad av något men vet inte... Fy tusan för att ligga och skaka och hulka på badrumsmattan. Att spy är något jag inte önskar min värsta fiende!

Jag som skulle åka till Uppsala idag... Nu vet jag inte. Känner mig matt, illamående och lite febrig. Vill ju verkligen inte smitta. Dock kommer min kompis Maria hit strax och ska bo här två nätter och henne vill jag ju verkligen inte heller smitta... Nä, jag får helt enkelt bestämma mig för att vara frisk.

Önskar bara att jag orkade gå till affären och köpa nyponsoppa. Det är det enda jag är sugen på. Sabla sjukdom.

1 kommentar: