onsdag 4 november 2009

Knockad

Jag är knockad av mig själv!

Har haft två fyror i streetdance i en tennishall i Vaxholm. Två timmar med en kvarts paus emellan. My God vad roligt det varit, men Herre min Je vad jobbigt det var fysiskt. Fyrorna är ju så himla fina och gulliga men också rätt busiga. Som tur var fick jag rätt go pli på dem redan från början. Det bästa var att de faktiskt tyckte att det var roligt och att de kände sig coola som tusan...

Efter klasserna åkte jag hem till min kompis Stefan som bor i ett K-märkt hus mitt i Vaxholm. Det är nog bland de finaste husen jag någonsin varit i. Öppen spis, kakelugnar, fantastiska tapeter, bastustuga på tomten och allt annat man kan önska sig tills man dör. Dock är jag nu heeelt skakig och konstig eftersom det bjöds på kaffe och mumsig sockerkaka. Tål ju inte riktigt kaffe och särskilt illa blir det på fastande mage.

Nu har jag iaf kommit hem och satt i mig en halv kyckling (på riktigt) och känner hur träningsvärken redan börjar smyga sig på. Nästa gång jag gör en danskombination ska jag göra den skitenkel och knappt fysiskt krävande så att fröken orkar med två timmar i rad utan att dö efteråt...

Imorgon är det ny skola och ännu fler barn i klasserna och direkt efteråt ska jag orka med min vunna PT-timme på SATS... Bävar redan!

3 kommentarer:

  1. Fasen Jossan! Du kommer bli sådär vältränad och snygg att man knappt vågar gå bredvid dig på stan!

    SvaraRadera
  2. jamför bilden på mig i det här inlägget och bilden på dig i ditt nya inlägg... need I say: du kommer ALLTID våga gå bredvid mig på stan!?

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Men med den minen går du väl inte runt på stan heller? Vi måste förresten ses någon dag snart! Puss

    SvaraRadera