fredag 6 november 2009

To do-list

Nu är det helg i 17 timmar! Imorgon och söndag är det rep med Vasastansrevyn igen.

Jag räknar med att det är typ sju timmar innan bäddtajm. Innan dess har jag ganska mycket att ordna. Jag får ju besök ikväll kl ett på natten och då ska det vara färdigt. Ok, här är vad som ska göras:

  1. Bära upp kartong med sommarkläder samt extrasäng på vinden
  2. Handla (det har jag faktiskt redan gjort, men det är jag så stolt över att det ändå får vara med på listan!)
  3. Dammsuga golvet i min 40 kvadrat stora lya
  4. Våttorka lika många kvadrat
  5. Städa i badrummet
  6. Byta sängkläder
  7. Plocka in varorna i kylen och skafferiet
  8. Laga mat
  9. Duscha
  10. Kolla Idol

Japp... Bara att sätta igång då. Ska komma med uppdatering om hur det går...

1 kommentar: