tisdag 17 november 2009

Cloud no.7 to heaven

Jag vann en resa till Malmö idag för 20kr! Aldrig fått en sån billig biljett. Tänkte att jag skulle överraska Rob the snob. Fick plötsligt jättebråttom att hinna med tåget eftersom jag inte trodde att jag skulle vinna resan och inte märkte att jag fått den förrän jag vaknade.

Tillslut var det ett faktum att jag inte skulle hinna till tåget och jag tänkte att det kanske var lika bra eftersom jag har massa att fixa med hemma och pappa fyller år imorgon och yadiyadiyada... Nu grämer det mig dock att jag inte åkte... Är hemma och lyssnar på Jens Lekman och fick plötsligt en sådan stark tomhetskänsla i magen. Kan inte sätta fingret på det.

Plötsligt har allt det jag skulle göra här hemma totalt tappat sitt värde och sin viktighet. Jag vill bara gosa ner mig under täcket med Robert, hela min familj och alla mina vänner och titta på film och vara trygg och hemma. Jag vill att alla ska vara här och ingen långt borta.

Nu har jag blivit förkyld igen efter att jag gick till gymmet och sprang 4km. Dumt. Tänk om man kunde sätta sig på cloud no. 7 to heaven och bara flyga iväg en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar