måndag 2 november 2009

Upp och ner, ner och upp

Igår var först en väldans trevlig dag med besök på Nationalmuseum och utställningen Caspar David Fredrich. Jag älskade den och även utställningen om Svensk och Nordeuropeisk renässanskonst. Skulle kunnat gå runt där hur länge som helst.

På väg hem träffade vi på två bloggkompisar som också är kära och var vinterglada och vintersöta.

Det blev en middag på Züla på Södermannagatan för tredje gången den här veckan... Ni som undrar varför jag äter ute när jag inte har pengar ska få svaren nu:
1. Jag är puckad.
2. På Züla får man underbara tvårätters för 140kr.
3. Min kille var på besök under veckan och igår firade vi ju speciellt...

Sen vid midnatt skulle Robbie egentligen åka hem, men han började må väldigt dåligt under kvällen och bestämde sig när det var 30minuter kvar innan tåget skulle gå för att stanna.

Jag är väldigt, väldigt glad att han stannade så att jag åtminstone fick hålla om och klappa och pussa. Det värsta som finns är att se någon man älskar må skit och inte kunna hjälpa dem ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar