måndag 16 november 2009

Morgonbestyr

Nu minsann ska jag göra mig i ordning för att gå på fotografering. Känns sjukt pepp efter en vecka av bakelser och rödvin som diet. Dessutom är min näsa nästan dubbelt så stor som vanligt och för er som råkar känna mig eller kan se mig på bild här bredvid behöver jag väl inte ens påpeka att den då tar upp hela mitt ansikte...



Har hunnit göra mysfrukost med Malin som nu är på Teaterhögskolan för att ge dem en omgång de sent ska glömma. Jag trivs så bra med att bo med Malin. Vi har det så mysigt och avslappnat. Synd bara att inte Biggest Loser gick som morgon-tv. Det var rutin i vårt hem i somras. Frukost och Biggest Loser.



Nyss la jag typ 30 bud på olika Malmö-biljetter till i eftermiddag. Tillslut var de inte ens billiga längre och ändå fortsatte jag hetsbuda... Smart grej det där med auktion, det handlar bara om att vinna tillslut. Först tänker man: Högst 50 spänn och en kvart senare tycker man att 430 är mer än rimligt... Scary. Som tur var hann jag avbryta innan jag vann en svindyr biljett. Så nu stannar jag här antar jag...

1 kommentar:

  1. wöööuuööööuu, älskar jag att jag är med sketmö i bloggen. och tack för två grymma dagar! puuuuss

    mallan

    SvaraRadera