onsdag 18 november 2009

Knappar och kakor

Igår kväll kom en av mina äldsta och bästa vänner Erika över på middag. Det var en perfekt avslutning på en dag som kunde blivit tråkig och händelselös. När hon hade gått satt jag uppe och sydde i knappar i en fin second-hand-kappa jag köpte förra året. Den har varit helt utan knappar nu ett tag och dessutom haft ett stort hål i ena fickan.

Titta vilka fina knappar jag fick köpa på Beyond Retro. 5st för 20kr var ett fynd tycker jag! Det är ett lejon som står på bakbenen och sprutar eld på.

Såhär fin blev kappan. En poliskonstapel-outfit nästan. Och hålet i fickan är ett minne blott.Min fina pappa fyller 58 år idag och igår gjorde jag för första gången en citroncheese-cake med vit choklad på som han ska få idag. Jag och Erika provsmakade lite så att den inte skulle vara äcklig...

1 kommentar:

  1. Den såg väldans god ut jag vill ha!
    Kram, Keba!

    SvaraRadera