fredag 20 november 2009

Syndat och fyndat

Ok. I'm a bad person.

Det gick jättebra på intervjun och jag kommer jobba min första dag på Tallkrogens Förskola nästa fredag. Det betyder ju inte att jag kommer bli rik. Jag vet ju inte ens hur mycket jag kommer jobba, men tydligen räckte den lilla försäkran om att jag kommer få jobba litegrann åtminstone för att jag skulle unna mig en sak till mig själv... En ljuvlig klänning på Beyond Retro som satt som en smäck och var väldigt billig. Har ändå dåligt samvete. Men se så fin den är!Lite nöjd är jag ändå.. Jag hann faktiskt handla två julklappar också.

Här är mitt smug-smile.

2 kommentarer:

  1. Du är väldigt tjusig själv, fröken Pralin! Fin klänning oxå! Jag är hemma till veckan. Måndag till fredag morgon. Tisdag och torsdag har jag planer, men måndag kväll eller onsdag kanske? Vi måste ju faktiskt ses! Puss

    SvaraRadera