fredag 20 november 2009

Påminnelse

Apropå julklappar förresten (se föregående inlägg). Tack ni som har klickat i undersökningen! Ni är väldigt fina! Dock kan jag se att jag haft ca 60 unika besökare sedan jag lade upp den och bara 15 har röstat... Om ni behöver betänketid är det ok, men glöm inte att fylla i senare isåfall!

Som det ser ut nu är det lika många som önskar sig kläder som önskar sig en dvärg. Det är inget konstigt. Vidare kan vi konstatera att ingen hittills önskar sig Joe Labero-biljetter, inte heller detta är en överraskning, att ingen heller önskar sig knark är förvånande men trevligt. Jag gillar inte knark personligen, men man har ju hört att många gör det...

Fortsätt klicka mina vänner så har vi lättare att avgöra vad som kommer gå hem på julafton.

1 kommentar:

  1. Jag som alltid brukar ge bort strumpor med Trisslotter i börjar oroa mig för att det inte är särskilt många som vill ha det. Nu har jag kollat runt lite på nätet efter dvärgar. Ingenstans säljer man enstaka dvärgar vad jag kan se - de förekommer bara i set om sju dvärgar. Om du skaffar ett sånt för att ge vänner och bekanta det de verkligen önskar sig så får du en över. Ingen vill väl ha den som uppvisar förkylningssymptom.
    Cool Cat

    SvaraRadera