måndag 16 november 2009

Att ha eller inte ha, det är frågan

Fotograferingen gick helt ok. Inte kanon men helt ok. Nu får jag svar om två veckor ifall jag får vara med som "vanligt folk-modell" för Stockholmsgruppen. Igår var jag och Malin på mitt älskade Stadsmissionen på Skånegatan. Jag kan liksom inte gå in där utan att hitta något. Nu blev det dessa söta porslinsbehållare som får pryda mina nylaserade hyllor. Idag mötte jag upp Malin igen efter våra dagsgärningar och vi gick på stan i flera timmar. Ojojojoj vad mycket jag vill ha! Ett obehagligt ha-begär smyger alltid över mig när det är uschligt väder och min plånbok är tommare än tömd. Eftersom jag gav efter för begret igår har jag nu belagt mig själv med ett totalt köp-stopp. Som de gör med dem i Lyxfällan. Köpte ingenting alltså, förutom en tågremsa eftersom jag tappade min HELT NYA när jag kom hem från Paris.


Hur glad blir man inte när man då helt utna förvarning får en present av gulle-Malin?!En superfin prinsesskjol fick jag och dessutom ett parfymprov och en presentcheck från Body Shop. Åååh, vad fint det var och vad glad jag blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar