måndag 30 november 2009

Sista dagen i helvetesmånaden

Här kommer en liten kompott av dagens tankar och händelser:

  • När jag var och hälsade på i Uppsala förra veckan berättade min kusin Harriet att hon haft galna potatis-cravings och sedan dess har jag också haft det. Två gånger idag har jag ätit rösti med lingon (och bacon, men det vågar jag inte säga till Harriet som är vegetarian) och jag vill ha det varje dag!
  • Idag har jag tränat Body Combat och kände mig som Lisbeth Salander. Slag och sparkar så svetten skvätter. Alla som jag har något otalt med har fått fett med fantasi-spö.
  • På gymmet i omklädningsrummet efter passet satt en tjej och åt nutella direkt ur burken. I love her!
  • Jag önskar att jag kunde flytta hela Roberts kollektiv hit till Stockholm. Med inredning, underbara sambos, mysatmosfär och allt. jag tycker så mycket om att vara där och nu känns det så ensamt att komma hem till min egen lilla lya.
  • I tidigare inlägg har jag påstått att jag bakade världens godaste lussebullar i förrgår. Detta påstående står fast.
  • Två gånger idag har jag känt avundsjuka. En gång blev jag avundsjuk på Annika som har så roliga och bra jobb och ska få jobba med Nour El-Refai och sen blev jag avis på Lillan och Anna som fått umgås med varandra idag. Jag vill också vara med dem.
  • Nyss fick jag ett mess av Robert om att Markus Krunegård uppträdde på fyran. Fy fan va grym han är alltså, Mackan. Per Morberg är intelängre mitt free-card. Markus is back.
  • NOVEMBER ÄR SLUT NU! GOOD-BYE JÄVLA SKITMÅNAD!

2 kommentarer:

  1. Men du, man kan också se det så här att jag blev avis på dig att du får krama barn & få lön för det idag. Inte fy skam! Men det hade varit härligt om du hade varit med oss såklart!

    Byebye novembergråa dagar, jag kommer inte sakna er! Välkommen snö & december!!
    puss

    SvaraRadera
  2. Ja hejdå jävla skitmånad med totalt 14 soltimmar. Nu kommer december med ljus och världens godaste lussebullar (igen) och säkert lite pepphormoner på G för dig. Och vi är såå många som älskar dig!

    Kramar från Cool Cat

    SvaraRadera