söndag 25 oktober 2009

Tillbakablick

För exakt ett år sedan hade jag:

  • Nyss kommit hem från en underbar månadslång resa till Thailand med Hannah till ett kallt, grått Stockholm
  • Svinigt dyra räntekostnade på lägenhetslånet som jag hade mycket ångest för
  • Scenskolesökningsångest
  • Fått tillbaka matproblem som jag trodde var long gone
  • En solbränna som inte gick av för hackor
  • Just haft en fett rolig födelsedagsfest hemma med dessa gullnosar:












Ett år senare har jag:
  • En mycket billigare lägenhet
  • Sug efter sol och bad och mojitos
  • Hittat kärleken med stort K
  • Just varit och repat med en underbar ensemble
  • Blekare hy än en vampyr
  • Bra träningsdisciplin (ibland)
  • En stor finne på hakan
  • Hemmafestsug
  • Stor tilltro på att allt ordnar sig tillslut

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen dags för en riktig hemmafest snart! Jag vill, jag vill, jag vill!

    SvaraRadera