onsdag 14 oktober 2009

Överlistad!

"Ingen ska jävlas med min unge för att få sina fifteen minutes of fame. Låter som en klen men enveten liten skit med en hammare från Brio. Jag är på väg över med den STORA släggan - från BYGGmax!! Det finns väl fler som kan banka...Cool Cat" -Visst har jag sagt att jag ärvt min ödmjukhet av min mor?

Hursomhelst. Tack alla fina ni som kommenterat mina senaste inlägg. Det har gjort mig jäkligt glad!

Tillslut gav grannen upp och jag fick några timmars välbehövlig skönhetssömn. Om tre minuter bli klockan åtta. Gissar att det då kommer börja borras hej vilt utanför mitt fönster, MEN GUESS WHAT MR. DRILLMAN! Jag är redan uppe!!!

Sedan kl sju har jag tagit hand om mina två sprängfyllda tvättkorgar. Har ju varit på resande fot i en månad ungefär och inte fått tid till sådant. Men nu Mr. Drillman! Tack vare dig har jag gått upp i ottan så att du inte kan komma åt mig med ditt envisa borrande. Ha!

Varje gång du hör den här låten, Mr. Drillman, kan du tänka på mig hädanefter!

1 kommentar:

  1. Duktigt, uppe i ottan och tvättar - klara vuxenpoäng på det..!
    Men du...ditt gamla vampyrragg?? Den enda med Runar-frippa är ju herr Skarsgånd..?

    SvaraRadera