torsdag 1 oktober 2009

Som ett brev på posten


Förlåt att jag är så töntig och är tvungen att ta kort och grejer på detta, men jag blir så glad att jag nästan bli gråtig!
Jag har fått TRE brev! Jag som bara brukar få räkningar.
Hörde att posten damp ner på hallmattan och tänkte att nu kommer det väl nån påminnelse om csn-räkningen på 25miljoner. Men, det var inte en enda räkning utan tre fina brev med klistermärken och handskrivna adresser. Dessutom ska jag för första gången få ett blombud hem till mig! Efter kl 16 någon gång... Spännande!
Tack på förhand ni som skickat brev och blommor. Vet ännu inte vilka ni är, men jag är überglad. Nu ska jag sprätta!

2 kommentarer:

  1. Verkar ju bli en supermysig dag det där ju! *wii*

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Jossan!
    Ha en underbar dag och kom ihåg att idag är dagen du kan äta hur himla mycket tårta du vill utan att få vare sig magknip eller bli tjock.
    Kram !
    Eleonor

    SvaraRadera