fredag 16 oktober 2009

Inlägget som aldrig blev

Det skulle ju ha kommit en inlägg igår kväll efter teatern. Jag ville rekommendera alla, och det vill jag fortfarande, att gå och se Vaginamonologerna med Teater Eksem som gästspelar från Göteborg. Ikväll eller på söndag, sen är det schlutt. Den spelas på Improvisation o Co som ligger på Hagagatan vid Odenplan. Jag blev väldigt glad av att se den eftersom den var välspelad, busig och intressant. Go see!
Malin är en av skådisarna i Vaginamonologerna! Hon var dessutom bäst.

Sen tänkte jag också på ett snyggt sätt få in att jag hann hämta tvätten och diska all disk. Men inte söka eller få något jobb och inte städa i lägenheten... Men man gör ju så gott man kan.


Inlägget blev dock adrig av eftersom jag p.g.a för lite mat under dagen samt pms blev alldeles ynklig när jag kom hem och grät och grät i min ensamhet (och till min kille i telefon) och tyckte att livet kändes hemskt och taskigt. Dålig stil av mig! Sen somnade jag med linser, smink och kläder under täcket och sov till klockan 08.00 i morse. Nu känns allt lite bättre, men jag är skitnervös för vad som komma skall. Jag kan varken sträcka ut armarna eller gå nerför en trappa utan att stöna av träningsvärk och om en timme ska jag påt igen. Jag och Lillan ska Body Pumpa på St Eriksplan. Hoppas det finns plats längst bak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar