lördag 10 oktober 2009

Min mysiga ensemble

Jag har haft en sjukt rolig dag. Märks dock att det var längesen jag hade en heldag med jobb. Idag hade vi alltså kollationering med Vasastansrevyn och jag kan säga redan nu att den kommer att bli grymt rolig att göra! Förhoppningsvis kommer den bli lika rolig att titta på. Det är ett härligt gäng att jobba med och jag är så himla glad att ha så go och begåvad ensemble att träffa nu i höst.

Nu har Alex, som bor hos mig i helgen, och jag gjort god wok och sitter nu i soffan med varsin dator och grämer oss över fotbollen. Jävla skitfan. Två mål bortdömda, det ena med all rätt, men det andra kändes ju lite väl sniket....

Imorgon är det rep mellan 10-19 och därför får det bli sängen lite tidigare än vanligt. Min säng. Ojojojojoj, vad den är mig kär! Det får bli dagens tummen upp: Min säng!

Och Zlatan!

Mmmm, Zlatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar