fredag 30 oktober 2009

Friday I'm in love

Sol sol sol!

Igår, träning hemma med PT Robert Noack.
Idag: träningsvärk!

Nu har jag struntat i morgonpromenixen till förmån för annan trevligare träning.
Igår bakade jag morotsbröd som blev fett gott och detta skall nu intagas som första målet mat för dagen.

Snart kommer en av mina döttrar från i somras. En av Ronjorna alltså, och ska bo hos mig hela helgen. Det kommer att bli väldans skoj tror jag. Vi ska kolla på Idol, äta frukostbuffé på String och massa annat skoj. Roligt att ha en tonårsdotter som man kan hänga med ibland.

Apropå mina samvetskval igår så valde jag tillslut att gå på teater framför träningen, detta ända tills vi upptäckte att pjäsen var TRE OCH EN HALV TIMME lång! Då valde vi bort pjäsen båda två och hade som sagt hemmaträning istället. Jag aktade mig givetvis för att bygga muskler på låret eftersom det inte passar sig för en kvinna.

1 kommentar: