fredag 16 oktober 2009

Ingemar och jag!

Precis som Anna-Lill kommenterat så behöver man inte vara så himla duktig hela tiden. Det håller jag verkligen med om. Nu ska jag slacka lite för jag har redan varit rätt duktig idag.

Först gick jag till stadshuset, det tog typ 45 minuter, tung packning på ryggen. Sen, 55 minuters Body Pump på St. Eriksplan, ont,ont i biceps. Och slutligen fick jag ingivelsen att GÅ hem igen efter att jag handlat lite på ÖB vid Fridhemsplan, ännu tyngre packning på ryggen.

SL in your face! Jag hatar era biljettpriser!

Ojojojojoj, vad jag var slut när jag kom hem. Med lite go vilja kan jag väl få säga att jag tränat i tre timmar på raken, med lite streching däremellan! Inte dåligt. Den proteinberikade pastan hann knappt komma ur kastrullen förrän jag slukade den utan att tugga!

Nu ska jag nog vila lite innan jag sätter igång med allt som ska fixas och trixas med här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar