fredag 2 oktober 2009

Mitt första vuxna beslut

Gutenmorgen!

Seg i starten på mitt liv som vuxen. Det är en strålande dag i Vallentuna och jag funderar på att gå och remenissa lite i mina gamla hoods. Mamma är på jobbet och bror min åkte just till Hultsfred för spelning med sitt band. Känns lite läskigt att börja om sitt liv, eller iallafall typ fortsätta det med förbättringar, på egen hand.

Blir alltid lite nervös av att gå runt i mina gamla kvarter också. Den gamla skolan, gamla promenadstråken, skogen där vi lekte, och så huset förstås... Vet inte varför jag blir nervös... Har ju mest fina minnen. Men det är kanske just därför... blir melankolisk och lite tung i bröstet nästan av att det var så längesen.

Meeeen, eftersom jag följde Ellens tips och åt allt som kom inom räckhåll igår så är det inte mer än rätt att gå ut och svettas lite. Det ska bli mitt första vuxna beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar