torsdag 29 oktober 2009

400

Detta inlägget är något alldeles speciellt mina vänner! Det är nämligen mitt fyrahundrade inlägg! 400 inlägg har jag klämt ur mig sedan november förra året. Ibland med stora uppehåll och ibland med vansinnig frenesi.

Jag vill än en gång tacka hjärtegullet Anna-Lill som gav mig bloggen i födelsedagspresent. Jag behövde den men visste det inte.

Är fortfarande arg på Förkväll och ska nog göra som Oskar skrev som kommentar: skriva ett argt brev till TV4. Vuxenpoäng!

Här kommer lite random tips som ni kan göra vad ni vill med:
  • Har ni ungar eller kan låna nån annans ungar, eller om ni gillar barnteater själva som jag och min karl så ska ni snarast bege er till Orionteatern och se Vems lilla mössa flyger?! En pärla!
  • Sacre Coeur på Skånegatan = väldigt bra vardagsmyshäng
  • Morgonpromenad innan frukost gör en stark och glad och hungrig

Nu kan jag inte skriva mer för jag måste baka ut min jästa deg. Tjolahopp tjolahej!

1 kommentar:

  1. random tips:
    Sacre Coeur i Paris - gemytligt häng för dig som gillar schysta utsikter och att bli jagad/antastad/hotad samtidigt som du erbjuds ett unikt handgjort armband, flätat på plats enbart för dig!

    SvaraRadera