måndag 5 oktober 2009

Gårdagens embryon

Jag tänkte skriva om massa saker igår, men det blev liksom inte av. Inga inlägg ville liksom präntas ner. Allt blev ointressant så fort jag försökte pränta ner det. För att 4 oktober inte ska vara en bortgömd dag kommer en liten summering av de outvecklade inläggen:
  • Jag var en surig jävel, trots att Robert gjorde pannkakor till frukost. Han är bra!
  • För första gången på länge har jag övat sånger inför en audition. Kul!
  • Nu är det höst! Färgexplosion nedanför vintertulltorget.
  • Dansföreställningen vi såg i lördags sög häst*****. Vill inte ens tänka på hur mycket pengar den här patetiske, överskattade, kändiskåte koreografen får att röra sig med jämfört med andra helt magiska dansvirtuoser. Och jag som i princip alltid är positiv i någon bemärkelse när det kommer till dans!
  • Vi blev bjudnapå middag igår i ett kollektiv i Bagarmossen. Mysmysmys med Jonas, Malin och Mattias. God mat och många minnen från förra sommarn.
  • VI MÖTTE MIN IDOL MARKUS KRUNEGÅRD PÅ VÄG HEM! Herregud. Jag är fortfarande starstruck. Markus liksom!

3 kommentarer:

  1. Michael Clarke heter han. En fett överskattad jävel. De som ser till att hans kompani har pengar är Baryshnikov och KATE MOSS?! De ger nog inte så lite stålar i fickpengar heller.. suck.

    SvaraRadera
  2. HALLÅ... berätta om markus!

    SvaraRadera