torsdag 8 oktober 2009

Allt som hände igår

Gårdagen bestod av:
  • En trevlig promenad med Roberts sambo eller kombo eller va fan det heter, Hannah
  • En resa till Köpenhamn
  • En mycket rolig audition
  • Runtströveri i den underbara staden på egen hand.
  • Funderande på hur mycket snygga tjejer det finns i Danmark. Sjukt många! Den snyggaste är dock svensk och har kort superblont hår.
  • Vansinnigt god middag på superkrogen LéLé. Jag som älskar mat fick en utanförkroppen-upplevelse och kommer drömma om den där maten i många kommande år! Tack underbara Camilla som bjöd på födelsedagsmiddag och var det bästa sällskap man kan önska sig.
  • En dansföreställning med fyra olika verk varav tre var fina och ett helt fanatiskt sjukt och skrämmande. Jag kommer ha mardrömmar. På riktigt!
  • Öl på en mysig pub i Vesterbro tillsammans med många trevliga människor och suveräna designern Diana Orving (jag vågade bara prata lite lite med henne)
  • En dum busschaufför som släppte av mig långt, långt hemifrån mitt i natten i Malmö. Så gör man inte!

Den längsta och mest händelserika dagen på länge. Jag saknar att vara sysselsatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar