måndag 5 oktober 2009

I+M



Mina vänner Markus och Isa hade mysigt häng med mycket vin och bara fina människor i lördags kväll.

Och inte nog med det! Mitt i allt pimplande och babblande bev jag överraskad med en världsafin tårta och presenter. Tårtan av det prinsessiga slaget hade Markus gjort själv och presenterna var superfina! Tack kära ni!
Isa och jag pratade karriär. Det är fint att ha kompisar som man kan dela allt med. Skojigheter, rädslor, nervositeter, kärleken och tron på framtiden. Det bästa med att bli äldre är de olika kunskaperna man skaffar sig om livet. Och något som gör själva kunskapsintagandet ännu bättre är att skaffa sig dem tillsammans med någon annan.
Det var fem och ett halvt år sedan jag gick ut Musikalakademien. Det var sju och ett halvt år sedan jag tog studenten. Tack Isa och Marcus för att jag fått dela och lära så otroligt mycket med er! Mer skall det bli!
Ni är ovärdeliga!

3 kommentarer:

  1. Du är ovärderlig! Finatse fina! Var så mysigt att ha er här... mer sånt! Mer vin och tårta till folket! ( men vilket gammalt kort du hittat! Minns inte ens när det var?)

    SvaraRadera
  2. Eftersom du brukar håna mig för min ålder så får du nu tillbaka: Du kommer alltid VARA YNGRE. EN ADEPT som är LITE EFTER.

    Ha! där fick du...

    SvaraRadera