lördag 3 oktober 2009

Fest i dagarna tre

Ok. Idag är vi slackers. Inte så vuxet.


Mitt hjärta kom till stan igår. Utan hjärta är det ju som bekant svårare att leva och därför är jag väldigt glad att han kom just igår. Idag är det nämligen rätt svårt att leva det vuxna liv jag har tvingats in i av tiden. Jag är oroväckande lite bakis efter de kopiösa mängder vin jag intog igår hos min far.


Det började med två glas vin på Ljunggrens (vägrar ge upp stället) tillsammans med Jonia. Shit vad jag har saknat den flickan. Hon kommer alltid med sådana bra initiativ. Vin kl 16 på eftermiddagen är ju ett ypperligt exempel på ett sådant.


Sen mötte jag upp min karl så att vi kunde ta oss till Bondegatan för att avnjuta middag och de där 100 glasen rödvin... Trevligt och gott var det iaf.


Idag blev jag väckt IGEN av frukost på sängen och en improviserad födelsedagssång av Rob the snob. Tänk att få fira sitt inträde i vuxenvärden i dagarna tre! Inte dåligt.


Nu står Rob och sjunger opera i duschen... Det är ju faktiskt ganska vuxet ändå! Gubbigt till och med! Jag snor åt mig av hans vuxenpoäng.

1 kommentar: