måndag 19 oktober 2009

Sömnsvårigheter

Jag orkar inte gå och lägga mig!

Är egentligen sjukt trött och har inte tid eller råd att sova för länge imorgon. Måste ta itu med massor av saker redan på förmiddagen. Min jobbsökarångest blir värre för varje dag som går och imorgon får jag inte spilla någon tid.

Tänkte att jag skulle vara i säng runt midnatt, men nu är klockan snart två. Tankarna spinner runt i huvudet. Har pratat länge med en ledsen kille i telefon. Önskar mer än någonsin att jag kunde teleportera mig. Flyga alla milen på ett ögonblick så att jag kunde hålla om, torka tårar, pussa våta kinder och ligga tätt tätt bredvid.

Fick också ett mycket tråkigt besked av en kompis i Göteborg som jag tycker väldigt mycket om. Ibland är livet så orättvist mot människor som ständigt lyser upp världen för andra. Men jag vill tro stenhårt på att allt ont för något gott med sig! Jag tänker på dig kära vän. Håller dessutom tummarna för din mamma imorgon. Du förtjänar allt det bästa som livet kan ge!

Istället för att göra mig i ordning för sängen har jag nu kollat klipp på Whitney hos Oprah, läst att jag antagligen har en buksyster i Hollywood samt beställt en resa till Paris!

Lillasyster! Nu kommer jag!

Sängen! Du får vänta lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar