tisdag 20 oktober 2009

Julklappar, lasyr och Madicken

Jag sa ju det. Att det skulle bli en bra dag idag! Nu är ju klockan bara 09.43 och jag har bara varit vaken i 44 minuter, men jag känner ändå livet i mig som Madicken skulle ha sagt.

Jag ska börja dagen med att göra en julklapp! Yes people, you heard me! Jag ska GÖRA en julklapp och det är inte ens november än. Sen blir det till att knata iväg till dagens första träningspass; dans på SATS Södra Station.

Men nu till en fråga som jag gärna vill ha svar på: Hur länge tar det innan trälasyr torkar? Alltså, det har gått typ fyra dagara och den är fortfarande kladdig! What the fuck liksom! Låt oss säga att någon kanske var lite ivrig och struntade i att slipa ytorna ordentligt innan...

Är det helt kört då eller? Isf vill den där någon säkert köra sit huvud i en mixer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar