söndag 11 oktober 2009

Mina äckligaste ovanor

Idag har vi repat hela dagen. Fett kul men nu är jag helt slut och äter chips i soffan. Känner mig rätt dräggig. Snart kommer Alex hem och innan dess tänkte jag nog fräscha upp mig lite. Även om man är jäkligt bra kompisar vill man ju inte visa sina sämsta sidor. Tänkte ändå som ett sunday-treat dela med mig av några av mina allra äckligaste (o)vanor:

  • Jag har ofta cravings efter rå prinskorv
  • Jag gillar att läsa när jag är på toa
  • Jag gillar överhuvudtaget att gå på toa
  • När jag är ensam petar jag ofta i näsan (den är ju ganska stor så man vet ju aldrig vad man hittar där)
  • Något av det bästa jag vet är att klämma finnar och pormaskar. Jag finner en oerhörd njutning med en riktigt lyckad klämmning. Om jag inte har några egna klämmer jag gärna någon annans. Särskilt pormaskar på ryggen. Det är de bästa.
  • Ibland river jag mig i hårbotten så det ser ut som om jag gått ut i en hagelstorm - och gillar det lite
  • Jag älskar att äta i sängen
  • Om jag drar fingrarna genom håret och får med mig några hårstrån kastar jag dem ibland på golvet.

Hoppas ni kan känna er som lite bättre människor nu när jag avslöjat hur äcklig jag är. Definitivt ingen Lady över mig. Som tur är har jag en familj som gillar mig ändå. Om ni beslutar er för att sluta läsa min blogg efter dessa avslöjanden vill jag tacka för den här tiden.

8 kommentarer:

  1. Hjärtat.
    Jag är hemma hos dig nu. Jag tycker dina ovaner är charmiga, för att jag delar dem, alla punkter. Vad är dessutom inte bättre än att göra det tillsammans. Babe, låt oss äta mer choklad och sila soffan.
    Puss

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA jag brukar fan skriva ännu äckligare inlägg. så I got u covered.

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha...Jag fick mig ett gott och härligt skratt. Precis vad jag behövde. Fint att du delar med dig av sånt vi alla gör:)
    Puss kram Em

    SvaraRadera
  4. Det där med finnarna alltså, jag höll på att kräkas här... Det kan vara bland det äckligaste jag vet. Bläääää!

    SvaraRadera
  5. I mitt hushåll har man aldrig samma pyjamas mer än en natt, för det är äckligt. Och inte får man sova naken (eller ens klä av sig)om man är fet och ful, för det är också äckligt. Men man får hälla salt på sniglar och skratta när de fräts sönder. Det är fräscht!
    Anna Anka

    SvaraRadera
  6. Du är ju för rolig!
    Men du vet att jag tycker om dig för den du är, för det är ju just detta som gör att DU är DU!
    DU fattas mig här nere i Vimmerby

    Kramizar

    SvaraRadera