torsdag 22 oktober 2009

Utmaningen

Mycket sömn blev det! Vaknade inte fast klockan ringde och slog inte upp ögonen förrän halv elva, men det var nog bara bra att få sova ut ordentligt. Jag har fått en utmaning av Erika Svensson som jag tänkte anta. Nu. Here it goes:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg,utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du: Josefin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jama
3.Flicknamn: Jonia
4. Pojknamn: Jonas Hassen Khemiri
5. Yrke: Jultomte
6. Färg: Jeansblå
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat: Jätteräkor
9. Sak i badrummet: Jasmintvål
10. Plats/stad: Jemen
11. En orsak att vara sen: Jag halkade på ett bananskal ner i en öppen A-brunn och drogs med avloppsvattnet till Farsta...
12. Något man skriker: Jääääävla karlar! Varför ska det vara så förbannat svårt? Och ni två hör på! Se upp så att ni inte också blir såna jävla sviiiiiiiiiiin.(Markus K)
13. Film: Jag vet FORTFARANDE vad du gjorde förra sommaren (tycker FORTFARANDE att det är det sämsta namnet på en uppföljare någonsin)
14. Något man dricker: Julmust
15. Band: Jet
16. Djur: Jak
17. Gatunamn: Jan Fridegårds väg
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Judy min vän, Tommy Körberg (fett bra text! lyssnade igår om och om igen)

Japp, då utmanar jag Isa, Lena-Carin, Annika, Malin Larsson, Ellen och min syster Rebecka så hon får tummen ur och UPPDATERAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar