onsdag 21 oktober 2009

Drottning Kristina

Nu ikväll åkte jag med dessa fina människor, Jens och Julia plus deras väldigt trevliga vän Kristina och såg en föreställning på Uppsala Stadsteater om en annan Kristina. Nämligen Drottning Kristina regisserad av Farnaz Arbabi.


Om ni är bosatta i eller har vägarna förbi Uppsala tycker jag absolut att ni ska se den. Jag gillade den mycket. Särskilt första akten. Peter Viitanen är väldigt bra.

Nu har jag promenerat hem från observatorielunden och hunnit köpa lösgodis för 39.90kr/kg. Mycket tips om exakta priser på olika matvaror i den här bloggen på sistone. Antingen har jag hittat min nisch eller så kan vi bara konstatera att jag har ett fattigt och rätt intetsägande liv just nu... Ska jobba på det.

Men nu ska jag jobba på att komma i säng eftersom jag märkt att jag lättare blir labil och på ett ledset humör om jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar