tisdag 20 oktober 2009

Let the good times roll

Den här bilden blir jag alltid så glad av. Det är fontänen utanför mitt gamla jobb, en dag hade nån lagt badskum i den!

Jajamen. Nu är både en dansklass och ett pump-pass avklarade och jag är sjukt stolt och även väldigt trött.
Förutom att ha legat i hårdträning har jag börjat få det fint i köket. Lasyren hade faktiskt torkat på ovansidan av hyllorna. När jag har stylat klart ska ni få se bildbevis.

Fick också ett tvådagars statistjobb idag, ringde och frågade om Rob the snob fick vara med också och det fick han! Skönt att slippa vara själv och dessutom tjänar vi en liten slant båda två.

Som sagt, bra dag, bra dag. Tänk att man ibland känner det på sig redan när man vaknar... Eller är det kanske så att man väljer det när man vaknar... Well, skönt att inte ha så mycket jobbångest idag iallafall.

Dagens totala bäststatus kniper dock ICAs pris på satsumas: 9,90 kr/kg!!! Jag tror jag har ätit 12st redan idag. Yummie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar