måndag 19 oktober 2009

Ett lyckligt slut på dagen

Oj vilken ångestkväll det blev. Så många tårar att jag har fått huvudvärk. Det är lite gulligt när två som är otröstligt ledsna ska försöka trösta varandra samtidigt över telefon... Nästan roligt när man tänker på det i efterhand. Om jag någon gång gör en film ska jag ha med en sådan scen.

Nu är jag lugn igen lagom till läggdags. Har just ätit det sista av min Ben&Jerry's Bohemian Rasberry-glass som jag fick i present av min kära vän Yai-Li. Alltså om jag ska vara ärlig hade jag inte riktigt fattat hypen av denna glassort. Svindyr amerikansk glass liksom... Då kan jag lika gärna köpa ICAs gräddglass för 11,90. Hur FEL kan man ha? Den där glassen är gjord av Gud, det säger jag er! Den är så nära paradiset man kan komma! Men nu är den som sagt slut... Paradisets portar är än en gång stängda för en arbetslös jävel som jag.

Jag har iaf fått skratta hejdlöst nu efter mitt gråtkalas åt Katastrofala Skivomslag. Har inte varit inne på den sidan på månader. Nu var besöket välbehövligt.

Imorgon blir det en bra dag. Det har jag på känn. Najtinajt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar