måndag 13 april 2009

Veckans top 5, vecka 15

Måste göra en lista också innan jag somnar. Förra veckan blev det ingen för då var jag på lite dåligt humör när den skulle skrivas... Men här kommer listan för veckan som var:

  1. Att Robert var här. Skit i den jävla scenskolan och flytta hit!
  2. Tisdagsdejt med de fantastiska människor jag har äran att kalla mina vänner och en superb svensk film (det sista var en lögn).
  3. Promenad i sol och frukost på bryggan med Hannah, Nic och Andreas.
  4. Kalas i Vallentuna med mammas hemgjorda morotskaka och underbara gäster som delade med sig av visdomar.
  5. Middag hos pappa med avslut hos Nic och A.

Bubblarna är många: Våren med allt vad den innebär innefattar det mesta.

Dislike of the week:

  1. Att mina syskon bor så långt bort.
  2. Att jag inte vet vad jag ska göra från och med september.
  3. Att flera av mina vänner har det jävligt jobbigt.

3 kommentarer:

  1. Du är så snäll som alltid kommenterar på min blogg, nu vill jag också vara snäll, men någon dag vill jag gärna vara din elaka tvilling med rosett-diadem! Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. men klart du vet vad du ska göra?!?!?! då försvinner tillochmed enochenhalv av veckans dislikes!! kom o bo med meeeeej *viftar med en nybakad pain au chocolat framför näsan* ......

    SvaraRadera
  3. Becks: Åh mitt lilla älsklingstroll. Det lutar ju åt att det blir en flytt till dig men jag måste kolla upp dansskolor där. Vad det kostar och vad det finns för utbud av klasser på engelska. Om jag inte får dansa i höst så kanske jag kommer att dö. Det vill du ju inte, för då hinner du ju inte få din födelsedagspresent!

    SvaraRadera