tisdag 7 april 2009

Rolf i sängen


Idag har jag besök av min finaste fina vän Robert från Malmö. Han är en av de bästa personer jag vet. I natt var han inte i närheten av den bästa personen jag vet då han har snarkade som en grizzlybjörn. Eller som man föreställer sig att en tjock, engelsk landlord gör. Eller Rolf Lassgård.

Rolf Lassgård... jag vill inte dela säng med honom! Ikväll ska jag än en gång bevittna (om jag orkar ha ögonen öppna) hur Rolf, frustande, stånkande och spottande sätter på Elisabeth Andreasson i en fåtölj och innan och efter hur han utbrister "Men slappna aaav, det är rock n' roll för fan" med jämna mellanrum. Japp. Det är dags för en old time tisdagsdejt med gänget och en Angel-reunion. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning...

Nu ska jag väcka snarkarn från Malmö så vi hinner äta frukost innan solen går ner.

2 kommentarer:

  1. ja snarkade inte. Jag snarkade inte liksom. Tro inte på detta gott folk. Jag andas lent som ankskit i sömnen.

    SvaraRadera
  2. Faaaast du snarkade liksom. Roberts snabba referens till ankor har att göra med att han är uppvuxen bland fän av alla slag. Döm honom inte. Han kan inte hjälpa det.

    SvaraRadera