fredag 10 april 2009

Itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini

Jag trodde att det skulle bli en fett trist långfredag när Robert, Lillan och Emmelie alla åkte ifrån mig på en och samma gång. Nog saknar jag dem alltid, men morgonpromenad med Hannah och frukost på bryggan vid Street går liksom inte av för hackor. Resten av Stockholm var också där men det gjorde inget... Nu ska jag städa lite och sen dricka drinkar på terrassen på Bondegatan.

Spotify är ju nostalgins verktyg nr.1. The Motorhomes, Weeping Willows, Smashing Pumpkins och Lill-Babs är nu frekventa sällskap i vardagen. Löööv it. Tack Lillan.

2 kommentarer:

  1. räknas vi som resten av stockholm?
    nog för att jag idag såg ut som resten av stockholm (som alla andra 20åringar), men det kanske var att ta i?!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, babybabybaby! Ni är gräddan! Du är förresten snyggare än alla 20-åringar i världen. Ju äldre desto hetare är min devis vet du väl?! Efter ikväll ska ni få ett eget inlägg! Puss

    SvaraRadera