söndag 26 april 2009

Ingen röd tråd

Efter ett sms från mor vill jag förtydliga att ingen av personerna på bilden nedan(har själva sagt att de) är gay.

Idag har jag varit ute i solen och avnjutit den grymmaste picknicken på bryggan vid Street med Yai-Li, Emmelie, Charlie och Therese. Sen skyndade vi oss till Göta Lejon och såg High School Musical (Annika du lyser och sjunger så fett bra).

En lugn och skön söndag med andra ord.

Konstigt att man kan bli så trött av att inte egentligen göra nåt. Tyvärr blir det inget Paris för mig innan Vimmerby. Blev så himla dyrt. Jag kommer sakna lillasyster så mycket att hjärtat går sönder. För att lindra smärtan ska jag iaf åka till Harriet i Uppsala och Robert i Malmö. Och nu gå och ta ett glas skumpa på Berlin med Yai-Li. Paris, Berlin... whatever liksom.

Fan vilket konstigt inlägg. Inte en röd tråd så långt ögat kan se. Skyller på att jag är sockerchockad.

4 kommentarer:

  1. Min mamma brukar också höra av sig till mig om det är något hon inte riktigt "gillar" ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja... nu har jag fått ett till sms där hon inte gillar att bli framställd som en homofobisk moraltant... ska se om jag kan gottgörat på nåt sätt... inte lätt det här med att blogga.

    SvaraRadera
  3. Båda mina sms var på skoj -and you know it! Nu är jag uthängd som en CENSURERANDE homofobisk moraltant. Fasar för vad "gottgörelsen" ska gå ut på...
    Din snälla mamma

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag gillar din mamma...
    Och tack söta du för hälsningen på lappen och det fina du skrev här! Vad kul att du var där, hade ingen aning om det förrän typ i andra akten nån gång..! ;D Kram!

    SvaraRadera