måndag 20 april 2009

Food glorious food

Fan vad det är KALLT.

Som tur är har jag blivit uppvärmd ändå av dagens underbara sällskap. Jag och Alex har envisats med att sitta på två uteserveringar efter kl 17 (hade jag forfarande ägt en kamera hade ni givetvis försetts med bildbevis) och njutit av diverse godsaker och varandras goda sällskap. Fett nice att vara ledig på måndagar och ännu mer nice att ha ett sådant grymt sällskap att fördriva tiden med :)

Idag kom den lilla lönen från kollationeringshelgen i Vimmerby, och den var efterlängtad. Därför har jag ägnat hela dagen åt mitt största intresse: att äta. Obegripligt att jag fortfarande kan vara sugen på nåt... men det är jag och därför ska jag nu äta upp resterna av min spenatfettuccini. SEN ska jag banne mig ut i spåret.

Varför är det så mycket godare att äta med händerna?

4 kommentarer:

  1. Kom till Piteå så ska du få känna på KALLT! Snön ligger tjock på marken, havsvinden isar in under jackan & isbjörnarna dansar på taken...

    SvaraRadera
  2. Aaa, ok då. Men nu såg jag just på Kulturnyheterna. Lykke spelade på nån ökenfestival där det var 35 grader varmt. Jag skulle hellre vara med dig och se isbjörnarna dansa på taken. :)

    SvaraRadera
  3. asså.... du drar ju till vimmerby snart?! knas! o jhag drar till barcelona om en månad jippiiii! festival!
    när kommer du o hälsar på då va? blir först efter hela långa sommarn? *gråter i kudden*
    blöt puss

    SvaraRadera
  4. Kallt var rätta ordet. Fast jag är oerhört glad att vi satt ute, det är ju ändå vår! Tack finaste för en mysig kväll, bättre sällskap går inte att hitta! Puss

    SvaraRadera