tisdag 21 april 2009

Koffeinbakis

Nu har jag varit oerhört duktig och fått iväg ett viktigt jobbmail. Kändes jätteskönt att ha det gjort trots att det verkligen kan komma att resultera i ingenting... Ska bota min jobbångest i september med att ligga lite i framkant vad det gäller att se mig om efter nytt redan nu.

Sitter nu med den jäkla deklarationen och pysslar. Är så rädd att göra fel! Då ska man ha det hängande över sig i mer än ett år ifall man blir granskad! Varför lär man sig inte deklarera i skolan?

Har druckit en kaffe idag. Eller en islatte rättare sagt. Har blivit ordentligt "full" på den och skakar som en tjackpundare, har ont i magen och är konstig i huvudet nu efter att ruset har lagt sig. Jag är den största tönten! Vem klarar inte en kaffe liksom? En latte dessutom!

Men gratis är ju gott... för jag fick den av den schyssta baristan på Sofo. Köpte en gigantisk ångestframkallande chokladkaka och han tyckte väl att jag behövde nåt att skölja ner den med. Då får det vara värt att må såhär efteråt.

Är ledig imorgon med... Ska kanske ta tillfället i akt och hitta på nåt skoj ikväll. Nu när jag redan är bakis och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar