måndag 13 april 2009

Sommar ...my ass!


Klockan är 21.00. Jag ska på springrunda vid Årstaviken. Har fett dåligt samvete för min totala svullardag. Även om den har varit suverän i form av umgänge!


Nio är ju inte så sent, men det är fan helt mörkt ute och svinkallt. Så kallt att man definitivt behöver underställ under både shorts och tjocktröja. Jag har dessutom garderat mig med mössa och tjocka strumpor (de syns inte på bilden nej).


Om jag inte har skrivit ett nytt inlägg inom två timmar kan ni som känner mig kanske slå en signal och kolla att jag inte ligger slagen bakom en buske eller har fått en hjärtinfarkt bakom en buske, eller bara fastnat bakom en buske... Ok?

3 kommentarer:

  1. ok. har du tur får du sällskap av rullskridsko-killen...

    SvaraRadera
  2. A: Tack. Slapp titta närmare på buskarna idag.

    H: He was no where to be seen. Jag ska få tag på en filmkamera. Han SKA upp på youtube!

    SvaraRadera