onsdag 8 april 2009

Speedinlägg

Det här blir ett speed-inlägg.

Jag ska träffa Lillan på Medis och mysa lite innan hon far ifrån oss igen imorgon.

Igår kväll var det tisdagsträff som på den gamla goda tiden. Finisarna, godis, popcorn, påskmust och sist men inte minst Colin Nutleys Angel. Jag visste ibland inte om jag skulle skratta eller gråta. Den är så fruktansvärt... sjuk. Varför stoppade ingen det där projektet på idéstadiet?

Inga Rolfsnarkningar av Robert i natt iallafall, han snusade så tyst så tyst. Och tur var väl det. Efter att ha sett Roffe sätta på Elisabeth CARLSSON (inte Andreasson som jag skrev igår) i en fåtölj skulle snarkningarna med lätthet kunnat tvinga upp allt godis igen...

Klockan tre ska jag jobba och ikväll kanske kanske kanske jag ska träffa min idol Markus K... My oh my. What a day.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas jag får vara med på nästa Rolf Lassgård upplevelse. =) Världens största puss till världens finaste tjej! /Alex

    SvaraRadera