lördag 18 april 2009

Hon visar var skåpet ska stå

Ikväll har jag gått med dessa mycket fina personer (plus en Karolina som jag inte har en bild på):
Och sett på den heeeeelt sjukt jävla grymma tjejen på bilden nedan till höger:



CECILIA WRANGEL! Om ni inte redan lagt hennes namn på minnet så gör det NU! Denna musikalstjärna är något utöver det vanliga. Hon har en suverän röst och kan sjung precis vad som helst men är dessutom smart och begåvad med en enorm komisk timing! Nu har jag för andra gången varit och sett Avenue Q där Cissi spelar både Kate Monster och Lucy the slut. Hon gör ett fantastiskt jobb och hela musikalen är så jävla snygg och välskriven. Den är helt sjuk,väldigt barnförbjuden men samtidigt väldigt fin och med en rolig story. Enkelt sagt: helt briljant! Kan inte ge nog cred till ensemblen och då särskilt till Cissi.
Jag är glad att jag hade hunnit glömma hur jävla grym hon faktiskt är när jag tackade ja till att göra musikal-julshow med henne förra vintern. Jag visste ju att hon sjöng kanonbra men om jag hade sett Avenue Q precis innan jag fick förfrågan hade jag aldrig vågat vara med. She's a superstar!
Tack Marcus för en superrolig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar