torsdag 30 april 2009

Möllan

Det är så mycket sol i Malmö att man inte riktigt tror att det är på riktigt... Nu har jag o Robban suttit på balkongen och käkat frukost och tillslut blev det nästan FÖR varmt. Fatta, det är ju inte ens maj!

Först var vi på Möllan och handlade frukt och grönt. Jag älskar ju Hötorget hemma och har ju mina speciella killar jag alltid går till där. Men jag måste säga det att Hötorget är ingenting jämfört med Möllan. Sjuuuuukt billigt och så himla fina och fräscha varor (japp, jag är en tant). Jag blev ju ha-galen när jag såg priserna och köpte en årsförbrukning av små gurkor, paprika, bananer, vattenmelon, vindruvor och massa annat.

Nu är Robert i skolan och jag ska sätta mig i Pildammspaken med manus och sen träffa underbara Lisa Larsson från Piiiiite. Hon går också på skolan. Alla går på skolan. Suck.

3 kommentarer:

  1. Nej det gör inte ALLA!

    Hälsa Lisa så mycket!!

    SvaraRadera
  2. ...nej det gör VERKLIGEN inte alla...

    SvaraRadera
  3. Ok. Det gör inte alla. Det är sant. Men jag vill fan gå här.

    SvaraRadera