söndag 26 april 2009

Enough is enough

Jag har sovit i tio timmar. Känner mig mosig och äcklig och lack. Mitt vanligtvis sjukt bra humör har flugit sin kos och vill inte komma igen.

Igår var iofs en bra dag på jobbet. Vi sålde som aldrig förr och hade kunder som var fantastiska. Trist bara att missa allt det härliga utanför. Staden som lever, lördagsfyllan som börjar kl 13, t-shirt och bara ben, flirteriet på gatan och glass och skvaller på bryggor... Men men, jag tjänade ju stålar, och hade faktiskt riktigt kul ändå. Sen var jag så trött att jag inte orkade göra annat än vara hemma och äta halloumi och bli lite mera kär i Adrien Brody.

Nu ska jag verkligen skärpa mig och bli glad av solen och skita i att träna och leva lite dekadent. Det är jag ju vanligtvis så bra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar